Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/40230
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельник, Іван-
dc.date.accessioned2020-12-24T07:32:47Z-
dc.date.available2020-12-24T07:32:47Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМельник Іван Теоретичні аспекти формування маркетингової стратегії підприємства [Текст] / Іван Мельник // Актуальні проблеми вітчизняної економіки, підприємництва та управління на сучасному етапі (частина 2): мат. доп. V Ювіл. наук.-практ. конф. студ. та молодих вчен.з міжн. участю [м. Тернопіль, 12 лист. 2020 р.] / редкол. : О. Ф. Овсянюк-Бердадіна, Ю. А. Богач, О. І. Заклекта [та ін.] ;відп. за вип. В. М. Островерхов. - Тернопіль : ЗУНУ, 2020. – С. 296-299.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/40230-
dc.publisherТернопіль : ЗУНУuk_UA
dc.titleТеоретичні аспекти формування маркетингової стратегії підприємстваuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми вітчизняної економіки, підприємництва та управління на сучасному етапі (частина 2)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
296.pdf43.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.