Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/40983
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлапків, Юрій Михайлович-
dc.date.accessioned2021-03-08T22:41:02Z-
dc.date.available2021-03-08T22:41:02Z-
dc.date.issued2009-04-15-
dc.identifier.citationКлапків Ю. Детермінанти розвитку світової фінансової бізнес-архітектоніки в контексті зменшення обсягів автопродаж. Матеріали загальноуніверситетської наукової конференції. Тези доп. (14-15 квітня 2009 р.), Тернопіль, ТНЕУ, 2009. С. 70-73.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/40983-
dc.description.abstractВидозміна фінансових послуг та фінансових інструментів, збільшення різновидів цінних паперів, лібералізація та глобалізація світової економіки, спонукають до формування нового виду фінансових послуг, котрі є субститутами до тих, які традиційно надають банківські інституції та страхові компанії. Даний факт призвів до зростання конкуренції між окремими галузями фінансового сектора та зменшення бар’єрів для входження суб’єктів з інших галузей. Це, у свою чергу, дало можливість надавати фінансові послуги тим інституціям, котрі до початку стрімкого розвитку глобалізації не мали повноважень на діяльність у фінансовому секторі. Прикладом такої ситуації може послужити пошук підприємствами альтернативних банківському кредиту форм зовнішнього фінансування - облігацій, входження на фінансовий ринок інституцій з не фінансового сектора. Зокрема, потужні фірми створюють власні банківські установи і страхові компанії з метою надання фінансового сервісу для клієнтів, котрі купують їх продукти. Це можуть бути мережі супермаркетів, які здійснюють продажі в кредит, автомобільні холдинги з аналогічною метою та інші інституції з парабанківського сектора. У багатьох європейських країнах автовиробники автомобілів для надання автомобілів у кредит та їх страхування при продажі мають власні фінансові установи, чим формують нову бізнес архітектоніку на даному ринку. Особливої актуальності даний вид бізнесу набуває під час фінансової нестабільності, адже в рамках урядової допомоги банківським системам Європи та США частина коштів спрямовується на рефінансування найбільших автомобільних корпорацій та їх банків для стимулювання продажів автомобілів.uk_UA
dc.subjectризик, страхуванняuk_UA
dc.titleДетермінанти розвитку світової фінансової бізнес-архітектоніки в контексті зменшення обсягів автопродажuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матеріали загально університет наук конференції 2009.pdf2.93 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.