Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42006
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВашків, Олександр Павлович-
dc.contributor.authorРибніцький, Тимофій Ігорович-
dc.date.accessioned2021-06-18T16:38:21Z-
dc.date.available2021-06-18T16:38:21Z-
dc.date.issued2021-04-21-
dc.identifier.citationВашків О.П., Рибніцький Т.І. Формування бренду на принципах корпоративної соціальної відповідальності. Проблеми обліково-аналітичного забезпечення управління підприємницькою діяльністю : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 21 квітня 2021 р.) / за ред. Пилипенко К.А. Полтава : ПДАУ, 2021. С. 49-52.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42006-
dc.description.abstractОбґрунтовано необхідність формування бренду компаній з урахуванням принципів корпоративної соціальної відповідальності, запропоновано поетапну реалізацію брендингу компанією шляхом інтеграції КСВ основи бренду, залучення зацікавлених сторін і персоналу компанії, оцінки результативності брендингу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПолтава : ПДАУuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectкомпаніяuk_UA
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьuk_UA
dc.titleФормування бренду на принципах корпоративної соціальної відповідальностіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вашків_тези 2021.pdf996.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.