Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42187
Назва: Стратегії ділової комунікації та їхнє мовне вираження
Інші назви: Комунікації в освіті: історія, теорія, практика / за ред. О. Гомотюк
Автори: Блашків О. В.
Ключові слова: ділове письмо, діловий лист українською й англійською мовами
Дата публікації: 2020
Видавництво: ЗУНУ
Короткий огляд (реферат): У пропонованій монографії увагу зосереджено на дослідженні різноманіття комунікацій, що належить до надзвичайно актуальних завдань сучасної гуманітаристики. Монографія є продуктивним кроком на шляху вивчення історичних передумов комунікацій в освіті; багатогранної сутності поняття «комунікація» як наукового терміну та галузі дослідження; стратегій ділової комунікації та їхнього мовного вираження; особливостей педагогічної комунікації. Узагальнений досвід щодо порушеного питання, вважаємо, може стати важливим та корисним для студентів, педагогів, фахівців у сфері комунікації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42187
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Monografija_removed (2).pdf406.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.