Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42318
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лариса, Гончар | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-10T21:21:09Z | - |
dc.date.available | 2021-10-10T21:21:09Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Гончар, Л. (2021). РОЗВИТОК ДУАЛЬНОЇ ОСВІТИ НІМЕЧЧИНИ В ІСТОРИЧНОМУ КОНТЕКСТІ. Professional Pedagogics, 1(22), 32–40. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2021.22.32-40 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42318 | - |
dc.description.abstract | Актуальність. зумовлена соціально-економічними вимогами до пошуку шляхів реформування професійної освіти в Україні, що потребують урахування досвіду Німеччини в сфері професійної підготовки конкурентоспроможних кадрів і запровадження на цьому підґрунті дуальної форми здобуття освіти. Мета: полягає у розкритті основних історичних передумов виникнення та етапів розвитку дуальної освіти в Німеччині, аналізі її особливостей для забезпечення її ефективного та органічного впровадження в систему професійної (професійно-технічної) освіти України. Методи: теоретичні (аналіз, синтез, інтерпретація, абстрагування, узагальнення, аналогія, порівняння,); поєднання логічного й історичного, порівняльно-історичних методів; емпіричні (праксиметричні). Результати: досліджено розвиток дуальної системи освіти Німеччини в історичному контексті: від середньовічних ремісничих гільдій до сучасних проблем, пов’язаних із глобалізацією освітнього простору, модернізацією та інформатизацією економіки й виробництва. Також охарактеризовано основні етапи розвитку дуальної освіти Німеччини: створення трудових шкіл, реформа трудової (народної) школи Г. Кершенштейнера, дезінтеграція освіти в період економічної кризи, відродження дуальної системи освіти та її проблеми в епоху глобалізації. Представлено результати аналізу історико-педагогічних досліджень різних авторів, офіційних нормативних правових документів, що регламентують процес дуальної освіти Німеччини, що дали змогу визначити закономірності та особливості її розвитку. Висновки: Історико-педагогічний аналіз особливостей процесу становлення і розвитку дуальної системи освіти у Німеччині в різні періоди її історії дав змогу виокремити такі її особливості: практикоорієнтованість, інтегративність, інноваційність, гнучкість, інтелектуалізацію, динамічність, соціальну спрямованість та індивідуалізацію. Впровадження елементів дуальної системи освіти в освітні системи інших країн повинно відбуватися не лише з урахуванням досвіду, накопиченого ФРН в галузі законодавчого, економічного регулювання цієї системи і участі роботодавців в ній, а й поєднанні з дослідженням її історичного генезису. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.subject | дуальна освіта Німеччини | uk_UA |
dc.subject | трудова школа | uk_UA |
dc.subject | народна школа | uk_UA |
dc.subject | професійна школа | uk_UA |
dc.subject | професійна освіта | uk_UA |
dc.subject | практична підготовка | uk_UA |
dc.subject | теоретична підготовка | uk_UA |
dc.title | РОЗВИТОК ДУАЛЬНОЇ ОСВІТИ НІМЕЧЧИНИ В ІСТОРИЧНОМУ КОНТЕКСТІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
unicheck-similarity-report-1007345058.pdf | 301.87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Гончар_02.07+укр.pdf | 457.6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Гончар_02.07+анг.pdf | 400.06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.