Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42361
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисюк, А. В.-
dc.date.accessioned2021-10-19T11:14:45Z-
dc.date.available2021-10-19T11:14:45Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛисюк, А. В. Особливості обліку рекламних продуктів в умовах розвитку інформатизації суспільства: класифікаційний підхід [Текст] / А. В. Лисюк // Стан і перспективи розвитку обліково-інформаційної системи в Україні : матеріали VI Mіжнар. наук.-практ. конф. [Тернопіль, 22 трав. 2020 р.]. – Тернопіль : ТНЕУ, 2020. – Т. 1. – С. 57-58.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42361-
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleОсобливості обліку рекламних продуктів в умовах розвитку інформатизації суспільства: класифікаційний підхідuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ОБЛІКОВО-ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ В УКРАЇНІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лисюк.pdf271.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.