Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/43403
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТиш, Тетяна-
dc.contributor.authorШевчик, Олена-
dc.date.accessioned2021-12-05T20:04:55Z-
dc.date.available2021-12-05T20:04:55Z-
dc.date.issued2021-11-17-
dc.identifier.citationТиш Тетяна, Шевчик Олена. Деякі аспекти соціального маркетингу в Україні. Інноваційний розвиток освіти, науки, бізнесу, суспільства та довкілля в умовах глобальних викликів: матеріали VІ Національної науково-практичної конференції студентів і молодих вчених [Тернопіль, 17 листопада 2021 р.]. Тернопіль: Вектор, 2021. С.25.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/43403-
dc.publisherВекторuk_UA
dc.titleДеякі аспекти соціального маркетингу в Україніuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Інноваційний розвиток освіти, науки, бізнесу, суспільства та довкілля в умовах глобальних викликів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тиш Тетяна, Шевчик Олена.pdf121.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.