Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/43529
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВівчарик, Назар-
dc.date.accessioned2021-12-13T13:13:04Z-
dc.date.available2021-12-13T13:13:04Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВівчарик, Н. Цінова стратегія підприємства при виході на зовнішній ринок [Текст] / Назар Вівчарик // Інноваційні процеси економічного та соціально-культурного розвитку: вітчизняний та зарубіжний досвід : тези доп. ХІV Міжнар. наук.-практ. конф. молод. учених і студ. [Тернопіль, 14-15 квіт. 2021 р.] / редкол. : Н. І. Болквадзе, Л. І. Вергун, Ю. В. Мельник [та ін.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2021. – С. 82-83.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/43529-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleЦінова стратегія підприємства при виході на зовнішній ринокuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ЕКОНОМІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ: ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вівчарик.pdf164.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.