Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/43818
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ляшенко, Вячеслав | - |
dc.contributor.author | Трушкіна, Наталія | - |
dc.contributor.author | Джвігол, Хенрик | - |
dc.contributor.author | Квілінський, Олексій | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-19T09:59:44Z | - |
dc.date.available | 2022-01-19T09:59:44Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Функціонування транспортно-логістичної системи економіко-географічного регіону "Поділля" в контексті зеленої економіки [Текст] / Вячеслав Ляшенко, Наталія Трушкіна, Хенрик Джвігол [та ін.] // Журнал європейської економіки. – 2021. – Т. 20, № 3. – С. 484-513. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/43818 | - |
dc.description.abstract | Зміна сучасної парадигми мислення призводить до реорганізації логістичних процесів і необхідності реалізації механізму фінансового забезпечення трансформації регіональних транспортно-логістичних систем з використанням нетрадиційних джерел фінансування, серед яких «зелені» інвестиції. До ключових інструментів «зеленого» фінансування модернізації транспортної інфраструктури, які ефективно використовуються у різних країнах світу, належать: «зелені» облігації, «зелені» кредити, гранти, гарантії, технічна допомога, кошти «зелених» інвестиційних фондів. Запропоновано комплексний підхід до оцінювання розвитку регіональної транспортно-логістичної системи економіко-географічного регіону «Поділля». Такий підхід базується на застосуванні комплексу показників, які характеризують сучасний стан функціонування транспортно-логістичної системи з екологічної точки зору. До таких показників віднесено: обсяги викидів забруднювальних речовин пересувними джерелами; викиди забруднювальних речовин в атмосферне повітря від діяльності сфери транспорту та складського господарства; обсяги промислових відходів (утворених, утилізованих, видалених у спеціально відведені місця або об’єкти, накопичених протягом експлуатації у спеціально відведених місцях або об’єктах); поточні витрати та капітальні інвестиції на охорону довкілля у сфері транспорту та складського господарства; капітальні інвестиції на охорону атмосферного повітря і проблеми зміни клімату; капітальні інвестиції на поводження з відходами; поточні витрати на охорону атмосферного повітря і проблеми зміни клімату; поточні витрати на поводження з відходами; інвестиції в капітальний ремонт основних засобів природоохоронного призначення. На підставі одержаних результатів проведеної діагностики виявлено сучасні екологічні проблеми функціонування транспортно-логістичної системи регіону. Досліджено тенденції й закономірності розвитку світових ринків «зелених» облігацій, «зелених» позик і активів сталого інвестування. Розглянуто особливості та виявлено характерні риси інструментів «зеленого» фінансування розвитку транспортно-логістичних систем різного рівня. У результаті дослідження доведено, що для забезпечення дієвого функціонування транспортно-логістичної системи регіону «Поділля» на засадах зеленої економіки та збалансованого сталого розвитку доцільно розробляти й реалізовувати організаційно-економічний механізм. Його суть полягає у симбіозі та інтеграції принципів, функцій, методів, засобів, інструментів управління, інформаційних систем і технологій, спрямованих на скорочення рівня викидів парникових газів, підвищення рівня екологічної безпеки, прийняття обґрунтованих інноваційних рішень з екологічного менеджменту логістичної діяльності. Встановлено, що у сучасних українських реаліях необхідно застосовувати в економіко-географічному регіоні «Поділля» передовий міжнародний досвід реалізації механізму «зеленого» фінансування інфраструктурних проєктів. Це дозволить успішно трансформувати регіональну транспортно-логістичну системи в контексті зеленої економіки й досягти збалансованого сталого розвитку транспортної та логістичної інфраструктури. | uk_UA |
dc.publisher | ЗУНУ | uk_UA |
dc.subject | Регіональна економіка | uk_UA |
dc.subject | економіко-географічний район | uk_UA |
dc.subject | навколишнє природне середовище | uk_UA |
dc.subject | транспортно-логістична система | uk_UA |
dc.subject | екологічна складова логістичної діяльності | uk_UA |
dc.subject | зелена економіка | uk_UA |
dc.subject | сталий розвиток | uk_UA |
dc.subject | екологічні засади | uk_UA |
dc.subject | трансформація | uk_UA |
dc.subject | інструменти «зеленого» інвестування | uk_UA |
dc.subject | «зелені» інфраструктурні проєкти | uk_UA |
dc.subject | «зелені» технології | uk_UA |
dc.subject | міжнародна практика | uk_UA |
dc.title | Функціонування транспортно-логістичної системи економіко-географічного регіону "Поділля" в контексті зеленої економіки | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал європейської економіки Том 20 (№3) Вересень 2021 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЛЯШЕНКО.PDF | 420.11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.