Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44424
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоренюк, Петро-
dc.contributor.authorКоренюк, Людмила-
dc.contributor.authorЛитвiн, Олександр-
dc.contributor.authorKorenyuk, Petro-
dc.contributor.authorKorenyuk, Ludmila-
dc.contributor.authorLytvin, Oleksandr-
dc.date.accessioned2022-02-08T14:10:39Z-
dc.date.available2022-02-08T14:10:39Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКоренюк, П. Проблеми захисту персональних даних в системі фінансового маркетингу [Текст] / Петро Коренюк, Людмила Коренюк, Олександр Литвiн // Світ фінансів. – 2021. – Вип. 3. – С. 91-100.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44424-
dc.description.abstractВступ. В умовах значного посилення конкуренції між підприємствами на ринку важливим завданням для них є дотримання ділової етики – принципів та норм поведінки. Вони безпосередньо стосуються як внутрішнього середовища підприємств (розроблення ними товарної, цінової та збутової політики, просування товарів і послуг), так і зовнішнього середовища (обслуговування споживачів, підтримання відносин з постачальниками та посередниками, провадження екологічно безпечної діяльності). Попри те, що технології у сфері захисту інформації швидко прогресують, навіть провідні спеціалісти не завжди можуть гарантувати абсолютну безпеку персональних даних клієнтів. Чим впливовішою і прибутковішою є компанія, тим більше з’являється спроб і способів викрадення важливих даних сторонніми особами та конкуруючими компаніями. У статті окреслено проблеми захисту персональних даних в системі фінансового маркетингу. Мета – систематизувати наукове підґрунтя забезпечення ефективного захисту персональних даних споживачів у системі фінансового маркетингу. Методи. У дослідженні використано загальнонаукові та специфічні методи, що забезпечують достовірність отриманих результатів і висновків: діалектичні, гносеологічні й логічні; індукції, дедукції, наукової абстракції й узагальнення; структурний аналіз; прийоми абстрактно-логічного методу; компаративний та контент-аналіз. Результати. Встановлено, що більшість витоку персональних даних відбувається за рахунок людського фактора – навмисні чи ненавмисні дії працівників підприємств. Визначено основні причини витоку інформації за межі підприємства. Згруповано методи забезпечення захисту персональних даних: організаційно-економічні, правові, програмно-технічні. Перспективи. Предметом подальших наукових досліджень є поглиблене вивчення проблем фінансового маркетингу у системі захисту персональних даних. Introduction. In the conditions of considerable strengthening of a competition between the enterprises in the market the important task for them is observance of business ethics – principles and norms of behavior. These norms directly concern both the internal environment of enterprises (their development of product, price and sales policy, promotion of goods and services) and the external environment (customer service, maintaining relations with suppliers and intermediaries, conducting environmentally friendly activities). Although information security technologies are advancing rapidly, even leading experts cannot always guarantee the absolute security of customers’ personal data. The bigger, more influential and profitable a company is, the more attempts and ways to steal important data from outsiders and competing companies appear. The article outlines the problems of personal data protection in the financial marketing system. The purpose of the article is to systematize the scientific basis for ensuring effective protection of personal data of consumers of financial marketing. Methods. The study used general scientific and specific methods that ensure the reliability of the results and conclusions: dialectical, epistemological and logical; induction, deduction, scientific abstraction and generalization; structural analysis; techniques of abstract-logical method; comparative and content analysis. Results. It has been established that the majority of personal data leaks occur due to the human factor – intentional or unintentional actions of employees of enterprises. The main reasons for information leakage outside the enterprise have been identified. The methods of ensuring the protection of personal data are grouped into three groups: economically organizational, legal, software and technical. Perspectives. The subject of further scientific research is an in-depth study of the problems of financial marketing in the personal data protection system.uk_UA
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.subjectфінансовий маркетингuk_UA
dc.subjectзахист персональний данихuk_UA
dc.subjectсоціально-етичний маркетингuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectfinancial marketinguk_UA
dc.subjectpersonal data protectionuk_UA
dc.subjectsocial and ethical marketinguk_UA
dc.subjectinformationuk_UA
dc.subjectconsumeruk_UA
dc.titleПроблеми захисту персональних даних в системі фінансового маркетингуuk_UA
dc.title.alternativeProblems of personal data protection in the financial marketing systemuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Світ фінансів Випуск 3 2021 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КОРЕНЮК.PDF464.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.