Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45148
Назва: Застосування інтерактивних методів навчання в процесі вивчення курсу «Мовна підготовка: переклад»
Інші назви: Документно-інформаційні комунікації в умовах глобалізації: стан, проблеми та перспективи: матеріали VІ Міжнародної наук.-практ. конф., м. Полтава, 25 листопада 2021 р. / редкол. : І. Г. Передерій, О. Є. Гомотюк та ін. Полтава, 2021. С. 35-39.
Автори: Блашків, Ольга Володимирівна
Ключові слова: Лінгвістичні основи документознавства, інформаційної діяльності та проблеми перекладу, перекладознавчі пограми, модуси курсу, творчі завдання
Дата публікації: 25-лис-2021
Видавництво: Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»
Короткий огляд (реферат): З огляду на допустиму варіативність змісту навчання, що корелюється сукупністю різноманітних зовнішніх факторів (зокрема, тенденціями розвитку галузі, запитами регіонального ринку праці, специфікою ЗВО, вимушеною багатопрофільністю діяльності перекладача, сучасними вимогами щодо збільшення швидкості виконання перекладу тощо), вважаємо за можливе запропонувати приклади авторського бачення моделювання форм і видів організації навчального процесу для підготовки студентів-перекладачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45148
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник. 2021.pdf2.46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.