Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45446
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолесніков, Андрій-
dc.date.accessioned2022-09-24T12:21:08Z-
dc.date.available2022-09-24T12:21:08Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКолесніков А.П Академічна доброчесність в Українському освітньо - науковому просторі : проблеми та соціальні загрози. Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. 2019. Вип. 24.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45446-
dc.description.abstractВступ. Економічний поступ будь-якої країни чи регіону завжди базований на науковій основі. Саме наука створює інструменти для технологічного, економічного та соціального розвитку, однак в умовах глобальної проблеми масових «псевдонаукових» досліджень і “псевдонавчання” згаданий наслідковий зв’язок не реалізовується, що призводить до спотворення системи освіти. Однією з вагомих причин такого стану є недотримання норм академічної доброчесності, а інколи і просто їх нерозуміння. Важливим є соціальний вимір проблеми академічної доброчесності. Розуміння власної відповідальності (чи безвідповідальності) за порушення норм наукової етики з позиції викладачів та студентів безпосередньо визначає сприйняття системи вищої освіти в Україні та формування системи цінностей у молоді під час навчання в закладах освіти. Мета. Метою статті є дослідження особливостей реалізації принципів академічної доброчесності в Україні, їх зіставлення з європейськими та подальше розробленя пропозицій щодо боротьби з академічною недоброчесністю. Методи дослідження. Узагальнення, аналіз, синтез, порівняння. Результати. Досліджено правовий аспект академічної доброчесності в українському законодавстві та його відмінності з нормами, закладеними у проекті SAIUP. Визначено напрямки підвищення рівня академічної доброчесності серед студентів. Досліджено проблему плагіату в освітньому і науковому середовищі та окреслено перспективи інтеграції платформи Unicheck і національного репозитарію наукових текстів. Описано підходи до розуміння плагіату міжнародної платформи turnitin. Згруповано перелік ресурсів перевірки на плагіат. Зазначено види відповідальності за доведені факти плагіату. Висновки. Використання обґрунтованих у статті інструментів стимулювання академічної доброчесності сприятиме збільшенню довіри до української академічної науки загалом та підвищенню рівня економічної безпеки ЗВО зокремаuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectАкадемічна доброчесністьuk_UA
dc.subjectплагіатuk_UA
dc.subjectакадемічна недоброчесністьuk_UA
dc.subjectSAIUPuk_UA
dc.titleАКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ В УКРАЇНСЬКОМУ ОСВІТНЬО - НАУКОВОМУ ПРОСТОРІ : ПРОБЛЕМИ ТА СОЦІАЛЬНІ ЗАГРОЗИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
361-717-1-SM.pdf999.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.