Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45660
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорсунова, Катерина-
dc.date.accessioned2022-10-24T06:33:11Z-
dc.date.available2022-10-24T06:33:11Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКорсунова, К. Інструментарій міжнародного маркетингу в постпандемічних умовах [Текст] / Катерина Корсунова // Міжнародна економіка в умовах кліматичних змін: пандемічний та пост пандемічний період : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф. студ. та молод. вчених [Тернопіль, 11 квіт., 2022 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2022. – С. 31-33.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45660-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleІнструментарій міжнародного маркетингу в постпандемічних умовахuk_UA
Розташовується у зібраннях:МІЖНАРОДНА ЕКОНОМІКА В УМОВАХ КЛІМАТИЧНИХ ЗМІН: ПАНДЕМІЧНИЙ ТА ПОСТ ПАНДЕМІЧНИЙ ПЕРІОД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Катерина КОРСУНОВА.pdf318.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.