Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45670
Назва: Зміна маркетингових орієнтирів в пандемічний та постпандемічний період
Автори: Родіонов, Сергій
Дата публікації: 2022
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Родіонов, С. Зміна маркетингових орієнтирів в пандемічний та постпандемічний період [Текст] / Сергій Родіонов // Міжнародна економіка в умовах кліматичних змін: пандемічний та пост пандемічний період : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф. студ. та молод. вчених [Тернопіль, 11 квіт., 2022 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2022. – С. 62-63.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45670
Розташовується у зібраннях:МІЖНАРОДНА ЕКОНОМІКА В УМОВАХ КЛІМАТИЧНИХ ЗМІН: ПАНДЕМІЧНИЙ ТА ПОСТ ПАНДЕМІЧНИЙ ПЕРІОД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сергій РОДІОНОВ.pdf319.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.