Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45865
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарчук, Єлизавета-
dc.date.accessioned2022-12-01T12:19:57Z-
dc.date.available2022-12-01T12:19:57Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМарчук, Є. Стратегічне маркетингове управління як чинник урівноваження інтересів суб’єктів ринкових відносин [Текст] / Єлизавета Марчук // Підприємництво та логістика в умовах сучасних викликів : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. [Тернопіль, 26-28 трав. 2022 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2022. – С. 187-190.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45865-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleСтратегічне маркетингове управління як чинник урівноваження інтересів суб’єктів ринкових відносинuk_UA
Розташовується у зібраннях:ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ЛОГІСТИКА В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Єлизавета Марчук.pdf654.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.