Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46123
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопович, Тетяна-
dc.date.accessioned2022-12-13T09:49:28Z-
dc.date.available2022-12-13T09:49:28Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПопович, Т. Побудова результативної комунікативної взаємодії з споживачами послуг в процесі досягнення цілей органу місцевого самоврядування як об’єктивна необхідність [Текст] / Тетяна Попович // Актуальні проблеми менеджменту та публічного управління в умовах війни та післявоєнної відбудови України : матеріали доп. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю [Тернопіль, 31 трав. 2022 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2022. – С. 452-456.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46123-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleПобудова результативної комунікативної взаємодії з споживачами послуг в процесі досягнення цілей органу місцевого самоврядування як об’єктивна необхідністьuk_UA
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ ВІЙНИ ТА ПІСЛЯВОЄННОЇ ВІДБУДОВИ УКРАЇНИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тетяна ПОПОВИЧ.pdf204.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.