Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46129
Назва: Маркетингові технології надання медичних послуг закладом охорони здоров’я: теоретичний базис
Автори: Савчук, Жанна
Дата публікації: 2022
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Савчук, Ж. Маркетингові технології надання медичних послуг закладом охорони здоров’я: теоретичний базис [Текст] / Жанна Савчук // Актуальні проблеми менеджменту та публічного управління в умовах війни та післявоєнної відбудови України : матеріали доп. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю [Тернопіль, 31 трав. 2022 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2022. – С. 468-471.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46129
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ ВІЙНИ ТА ПІСЛЯВОЄННОЇ ВІДБУДОВИ УКРАЇНИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Жанна САВЧУК.pdf236.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.