Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46208
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБратко, Олександр Сергійович-
dc.date.accessioned2022-12-19T13:46:29Z-
dc.date.available2022-12-19T13:46:29Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБратко, О. С. Маркетинговий підхід до формування глобальних ланцюгів постачання [Текст] / Олександр Сергійович Братко // Восьмі Всеукраїнські наукові читання пам’яті С. І. Юрія : зб. наук. праць [Тернопіль, 15 листоп. 2022 р.] / відп. за вип. О. П. Кириленко. – Тернопіль : ЗУНУ, 2022. – C. 14-15.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46208-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleМаркетинговий підхід до формування глобальних ланцюгів постачанняuk_UA
Розташовується у зібраннях:ВОСЬМІ ВСЕУКРАЇНСЬКІ НАУКОВІ ЧИТАННЯ ПАМ’ЯТІ С. І. ЮРІЯ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Братко О.pdf613.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.