АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІКИ, ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА УПРАВЛІННЯ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 135
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Сучасні аспекти формування споживних властивостей товарівКравчук, Надія
2022Перспективні напрями розвитку товарознавчої експертизиКочмар, Ольга
2022Сучасні тенденції розвитку товарознавстваКорінецька, Наталія
2022Теоретичні аспекти формування потенціалу фірмиКокоцька, Ліана
2022Актуальні проблеми товарознавства в бізнесіЗахарчук, Ангеліна
2022Перспективи розвитку українського аграрного бізнесу в умовах воєнного стануЗагородна, Мар’яна
2022Концепція лідерства в сучасному управлінні підприємствомДух, Христина
2022Теоретичні підходи до класифікації споживних властивостей товарівДовбаш, Тетяна
2022Основні показники асортименту товарів у системі роздрібної торгівліДерех, Анастасія
2022Посилення інноваційної активності підприємства в умовах війниГерасименко, Юрій
2022Порівняльна оцінка видів сертифікації товарівВовнянка, Софія
2022Нормативно-технологічні особливості зберігання товарів на складахВітвіцька, Неля
2022Перспективи розвитку ринку жіночого одягу в УкраїніВерхомій, Ангеліна
2022Український бізнес в умовах воєнного стануБоцян, Христина
2022Порівняльна характеристика споживних властивостей товарівБанира, Вікторія
2022Інноваційні технології складського зберіганняАндросюк, Наталія
2022Трансформація організаційної культури компанії в умовах війниШерстій, Віталій
2022Сегментація ринку як інструмент маркетингової діяльності підприємстваЧипурка, Христина
2022Посткризова реальність розвитку ринку аграрної продукціїЧайківська, Оксана
2022Аналіз сучасних тенденцій на страховому ринку УкраїниХропонюк, Дар’я
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 135