Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46946
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВавричук, Яромир-
dc.date.accessioned2023-01-26T09:00:21Z-
dc.date.available2023-01-26T09:00:21Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВавричук, Я. Концепція маркетингу інтелектуальних послуг як "філософія і реклама інтелектуального ринку" [Текст] / Яромир Вавричук // Соціально-політичні комунікації як чинник консолідації та демократизації українського суспільства : щорічн. наук. праць / відп. за вип. Т. В. Гончарук (Чолач). – Тернопіль : ЗУНУ, 2021. – С. 341-342.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46946-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleКонцепція маркетингу інтелектуальних послуг як "філософія і реклама інтелектуального ринку"uk_UA
Розташовується у зібраннях:СОЦІАЛЬНО-ПОЛІТИЧНІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ЧИННИК КОНСОЛІДАЦІЇ ТА ДЕМОКРАТИЗАЦІЇ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вавричук Яромир.pdf729.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.