Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/47653
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевчук, Оксана-
dc.contributor.authorМентух, Наталія-
dc.contributor.authorShevchuk, Oksana-
dc.contributor.authorMentukh, Natalia-
dc.date.accessioned2023-03-01T13:28:42Z-
dc.date.available2023-03-01T13:28:42Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationШевчук, О. Інвестиційна підтримка державної інформаційної безпеки України в умовах воєнного стану: аналіз актуальних законодавчих новацій [Текст] / Оксана Шевчук, Наталія Ментух // Актуальні проблеми правознавства. – 2022. – Вип. 1. – С. 49-54.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/47653-
dc.description.abstractУ статті висвітлюється проблематика забезпечення інвестиційної складової забезпечення інформаційної безпеки держави в умовах воєнного стану. Теоретичний та практичний інтерес до дослідження проблем правового забезпечення військової безпеки насамперед пов’язаний із соціальними, економічними та геополітичними метаморфозами, що відбуваються у світі останніми роками. У сучасних реаліях України стикається з низкою питань, вирішення яких безпосередньо пов'язане з виявленням та аналізом джерел реальних та потенційних загроз національним інтересам. Значна кількість глобальних загроз вимагає створення спеціальних адміністративно-правових механізмів регулювання суспільних відносин, що виникають за надзвичайних ситуацій військового, соціального, техногенного та природного характеру. Метою цієї статті є дослідження окремих форм реалізації інвестиційної підтримки державної інформаційної безпеки України в умовах воєнного стану. Автори приходять до висновку, що бізнес продовжив сплату податків до державного бюджету і навіть сплачує їх заздалегідь. У лютому 2022 року до загального фонду державного бюджету надійшло 104,6 млрд грн (перевиконання місячного розпису на 29,3%, або 23,7 млрд грн). За планованого дефіциту у сумі 66,2 млрд грн у перші два місяці 2022 року профіцит загального фонду становив 13,1 млрд грн, а державного бюджету України загалом - 24 млрд грн.; НБУ оперативно переказав частину прибутку на розподіл у сумі майже 19 млрд грн до держбюджету України для фінансового забезпечення функціонування держави в умовах воєнного стану; Міжнародні організації та країни-партнери зобовязалися виділити великі обсяги фінансування на зміцнення обороноздатності, підтримку економіки України та гуманітарні питання. За оцінками НБУ, сумарно міжнародна фінансова, технічна та гуманітарна підтримка становить понад $15 млрд, із них понад $5 млрд. – одразу до бюджету; Додатковим джерелом фінансування потреб української армії є кошти, зібрані організаціями та громадянами України та інших країн, на рахунках НБУ. Зокрема, на 2 березня 2022 року на спецрахунок для підтримки ЗСУ перераховано вже понад 6 млрд. грн. в еквіваленті. Із них понад 1,6 млрд грн регулятор уже спрямував на потреби військових. Крім того, 1 березня Міністерством фінансів України було розміщено «військові» ОВДП, що дозволило залучити до державного бюджету 8,1 млрд грн. This scientific article highlights the issue of ensuring the investment component of information security of the state in martial law. Theoretical and practical interest in the study of the problems of legal security of military security is primarily related to the social, economic and geopolitical metamorphoses that have taken place in the world in recent years. In the current realities of Ukraine, it faces a number of issues, the solution of which is directly related to the identification and analysis of sources of real and potential threats to national interests. A significant number of global threats require the creation of special administrative and legal mechanisms for regulating public relations that arise in emergencies of military, social, man-made and natural nature. The purpose of this article is to study some forms of investment support for state information security of Ukraine in martial law. The authors conclude that the business has continued to pay taxes to the state budget and even pays them in advance. In February 2022, the general fund of the state budget received UAH 104.6 billion (overfulfillment of the monthly schedule by 29.3%, or UAH 23.7 billion). With the planned deficit of UAH 66.2 billion in the first two months of 2022, the general fund surplus amounted to UAH 13.1 billion, and the state budget of Ukraine as a whole - UAH 24 billion; The NBU promptly transferred part of the profits for distribution in the amount of almost UAH 19 billion to the state budget of Ukraine to finance the functioning of the state under martial law; International organizations and partner countries have pledged large amounts of funding to strengthen defense capabilities, support Ukraine's economy and humanitarian issues. According to the NBU, the total international financial, technical and humanitarian support is more than $ 15 billion, of which more than $ 5 billion - immediately to the budget.uk_UA
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.subjectвоєнний станuk_UA
dc.subjectдоступ до інформаціїuk_UA
dc.subjectінформаційна безпекаuk_UA
dc.subjectіноземні інвестиціїuk_UA
dc.subjectінвестиційна підтримкаuk_UA
dc.subjectmartial lawuk_UA
dc.subjectaccess to informationuk_UA
dc.subjectinformation securityuk_UA
dc.subjectforeign investmentsuk_UA
dc.subjectinvestment supportuk_UA
dc.titleІнвестиційна підтримка державної інформаційної безпеки України в умовах воєнного стану: аналіз актуальних законодавчих новаційuk_UA
dc.title.alternativeInvestment support of the state information security of Ukraine in the conditions of martial law: the analysis of actual legislative innovationsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми правознавства 2022 рік Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шевчук.PDF367.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.