ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ЕКОНОМІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ: ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 134
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Improvement of students` intercultural competence in teaching the professional translation practice courseVerhun, Laryssa
2023The influence of corporate image of the enterprise on its reputation in international marketsMayovetskyi, Ihor; Verhun, Laryssa
2023Verbal and non-verbal communication, their relationshipKhominets, Vladyslava; Kovalchuk, Yulia
2023War speaks a different languageHalasa, Iryna
2023The influence of culture on consumer behaviorBuchynska, Viktoriia
2023Effective business communication as a key to managing clients’ expectations in project managementBuchynska, Tetiana
2023Wartime cross-cultural communication, team management and leadershipBatryn, Natalia
2023Значення технології ділового спілкування в міжнародних комунікаціяхРудак, Анастасія
2023Організація комунікаційного процесу на підприємствіЗаставнюк, Богдан
2023Improvement of the management mechanisms of stock exchanges in African countriesBartels, Joshua Asiamah
2023Ai as a driver of formation of intelligence city geoeconomic clusters in ChinaChukhnii, Oleh; Zvarych, Roman; Lutsiv, Ruslana
2023Brand management in the era of globalizationGyamfua, Anita Agyei
2023Сучасні тенденції впровадження інноваційних технологій в HR-менеджментіЮгова, Тетяна; Гомотюк, Вікторія
2023Цифрова валюта як інноваційний інструмент для фінансування ЗСУШухманн, Вадим; Босий, Володимир
2023Бібліометричний аналіз дослідження страхового ринку: приклад застосування інструментарію VOSviewerХропонюк, Дар’я; Длугопольський, Олександр
2023Соціальні медіа та відеомаркетинг як сучасну інформаційну технологію у маркетингуСтрогуш, Соломія; Бурда, Наталія
2023Медіаграмотність в умовах війни як формування у громадян України вміння отримувати вірогідну інформацію про перебіг подійСохацький, Олександр
2023Цифрова трансформація управління сучасними брендамиСорівка, Ігор; Блажей, Ірина
2023Реалії та перспективи розвитку електронної комерції під час війниПанасюк, Валентина; Гальчак, Христина
2023Трансфер знань компанії як інноваційна стратегія управління її конкурентоспроможністюПавлович, Марія; Регульський, Андрій
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 134