Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48028
Назва: Перспективні напрями розвитку інноваційного маркетингу на підприємстві
Автори: Ребрина, Марта
Дата публікації: 2022
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Ребрина, М. Перспективні напрями розвитку інноваційного маркетингу на підприємстві [Текст] / Марта Ребрина // Актуальні проблеми економіки, підприємництва та управління на сучасному етапі : матеріали доп. VII наук.-практ. конф. студ. та молод. вчених з міжнар. участю [Тернопіль, 21 жовт. 2022 р.] / редкол. : О. Ф. Овсянюк-Бердадіна, А. А. Вірковська, Р. В. Волошин [та ін.] ; відп. за вип. В. М. Островерхов. – Тернопіль : ЗУНУ, 2022. – С. 283-285.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48028
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІКИ, ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА УПРАВЛІННЯ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ребрина Марта.pdf391.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.