Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48070
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДума, Л. В.-
dc.contributor.authorДанилюк, І.В.-
dc.contributor.authorШевчук, І.І.-
dc.date.accessioned2023-04-27T11:52:31Z-
dc.date.available2023-04-27T11:52:31Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationІ. І. Шевчук. Л. В. Дума, І. В. Данилюк Система підтримки прийняття рішень в процесах освітньої та науково-інноваційної діяльності - «Молодий вчений» №6(94) - С. 92–99.DOI: https://doi.org/10.32839/2304-5809/2021-6-94-21uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48070-
dc.description.abstractРозвиток інноваційних технологій впливає на освітній процес перетворюючи освіту на продуктивний сектор економіки. З однієї сторони освіта є провідником інновацій, оскільки займається підготовкою фахівців, з другої сама стає споживачем інноваційних технологій. Більшість закладів вищої освіти активно підтримують ініціативи співробітників та слухачів в галузі реалізації проектів, комерціалізації результатів інтелектуальної діяльності, створення і розвитку МІП (малих інноваційних підприємств), сприяють в залученні фінансування для забезпечення проектної й інноваційної діяльності. Тому, в статті розроблено й обґрунтовано побудову СППР, яка дозволяє в значній мірі вирішити проблеми навчання в процесі формування та реалізації результатів науково-дослідної діяльності. Дані галузі схожі з галузями, визначеними в рамках виконання науково-дослідної частини індивідуального плану згідно якого проводиться навчання. Взаємодія з проектним комплексом здійснюється і в зворотному напрямку, шляхом автоматичного наповнення наукових інтересів користувачів ІСУ університету. У результаті виконаного дослідження отримані наукові та практичні результати. Методика дозволила забезпечити співробітників і студентів інформацією, необхідною для організації та розвитку взаємодії між ними при реалізації науково-дослідної, науково-практичної діяльності, а також реалізувати інтелектуальний пошук в просторі інформаційних моделей.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisher«Молодий вчений»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesТехнічні науки;DOI: https://doi.org/10.32839/2304-5809/2021-6-94-21-
dc.subjectінноваційні процеси в освітіuk_UA
dc.subjectпідтримка прийняття рішеньuk_UA
dc.subjectметодиuk_UA
dc.subjectальтернативиuk_UA
dc.subjectмоделіuk_UA
dc.subjectетапиuk_UA
dc.subjectпублікаціїuk_UA
dc.subjectгранти.uk_UA
dc.titleСистема підтримки прийняття рішень в процесах освітньої та науково-інноваційної діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
731-Текст статті-703-1-10-20210730 (1).pdfРозвиток інноваційних технологій впливає на освітній процес перетворюючи освіту на продуктивний сектор економіки. З однієї сторони освіта є провідником інновацій, оскільки займається підготовкою фахівців, з другої сама стає споживачем інноваційних технологій. Більшість закладів вищої освіти активно підтримують ініціативи співробітників та слухачів в галузі реалізації проектів, комерціалізації результатів інтелектуальної діяльності, створення і розвитку МІП (малих інноваційних підприємств), сприяють в залученні фінансування для забезпечення проектної й інноваційної діяльності. Тому, в статті розроблено й обґрунтовано побудову СППР, яка дозволяє в значній мірі вирішити проблеми навчання в процесі формування та реалізації результатів науково-дослідної діяльності. Дані галузі схожі з галузями, визначеними в рамках виконання науково-дослідної частини індивідуального плану згідно якого проводиться навчання. Взаємодія з проектним комплексом здійснюється і в зворотному напрямку, шляхом автоматичного наповнення наукових інтересів користувачів ІСУ університету. У результаті виконаного дослідження отримані наукові та практичні результати. Методика дозволила забезпечити співробітників і студентів інформацією, необхідною для організації та розвитку взаємодії між ними при реалізації науково-дослідної, науково-практичної діяльності, а також реалізувати інтелектуальний пошук в просторі інформаційних моделей.786.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.