Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48231
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКурматкова, Орина Андріївна-
dc.date.accessioned2023-07-07T06:45:55Z-
dc.date.available2023-07-07T06:45:55Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48231-
dc.descriptionКваліфікаційна робота Маркетинг як елемент антикризового управління підприємстваuk_UA
dc.titleМаркетинг як елемент антикризового управління підприємстваuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2022-2023 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Курматкова .docx1.57 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.