Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48289
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.date.accessioned2023-09-11T08:18:35Z-
dc.date.available2023-09-11T08:18:35Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationНейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг: проблеми та перспективи : зб. тез доп. Всеукр. наук.-практ. конф. студ, аспірантів та молод. вчених [ Тернопіль, 26-27 трав. 2023 р.]. - Тернопіль : ЗУНУ, 2023. - 221 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48289-
dc.descriptionЗбірник тез доповідей укладено за матеріалами Всеукраїнської науково практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Нейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг: проблеми та перспективи», яка відбулася на базі кафедри маркетингу Західноукраїнського національного університету. За зміст наукових праць, обґрунтованість висновків та достовірність наведених даних відповідальність несуть автори та їх наукові керівники.uk_UA
dc.titleНейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг: проблеми та перспективиuk_UA
Розташовується у зібраннях:НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
збірник тез_конференція_ травень 2023.pdf2.91 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.