Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48434
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНедошико, Ірина Романівна-
dc.date.accessioned2023-10-16T15:44:27Z-
dc.date.available2023-10-16T15:44:27Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationНедошитко, І., Біловус, Л., & Вількова, Т. (2023). Соціальні мережі як рекламний ресурс сучасної бібліотеки. Вісник Книжкової палати, (1), 37-42.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48434-
dc.description.abstractНа тематичному семінарі "Бібліотека та російсько-українські інформаційні війни", проведеному 9 вересня 2022 р. за участі майже 70 представників профільних установ з різних куточків країни, обговорювали доповіді провідних вітчизняних учених-бібліотекознавців, зокрема О. Сокур "Бібліотеки на захисті інформаційного простору України", О. Клименко "Роль української мови сьогодні", О. Дзири "Чим небезпечна українська книга для росіян: як вони з нею боролись і як продовжують боротися в умовах російськоукраїнської війниuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleСоціальні мережі як рекламний ресурс сучасної бібліотекиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
275141-Текст статті-634212-1-10-20230307.pdf1.16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.