Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48438
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яблонська, Наталя Мирославівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-16T16:06:17Z | - |
dc.date.available | 2023-10-16T16:06:17Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Яблонська, Н., & Ковалівський, В. (2021). ФАКТОРИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНИХ ЦІННОСТЕЙ ПЕДАГОГА В СИСТЕМІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ. Наукові проєкти соціально-гуманітарного факультету ЗУНУ, 182-184. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48438 | - |
dc.description.abstract | З метою актуалізації структурних компонентів професійно вагомих цінностей педагога необхідно враховувати вплив на освітній процес історично сформованих факторів, характерних для системи підвищення кваліфікації працівників системи освіти. Досвід розвитку системи підвищення кваліфікації дозволив істотно збагатити фактори, що впливають на розвиток професійно значущих педагогічних цінностей: – організація цілеспрямованого освітнього процесу; – освітня розвиваюче середовище; – безперервне педагогічну освіту. Фактор організації цілеспрямованого освітнього процесу включає своєчасну підготовку програми підвищення кваліфікації; формування груп слухачів курсів з урахуванням заявлених професійних ускладнень; вибір форми організації підвищення кваліфікації, складання розкладу, анкетування педагогів. Аналіз професійних ускладнень слухачів курсів дозволяє викладачам кафедр створити на заняттях навчальні ситуації актуалізації професійних запитів та 183 дефіциту професійних знань, що зумовлюють наявний запит. Рішення навчальних ситуацій допомагає слухачеві курсів зрозуміти: чи співпадає професійний запит, який він заявляє з істинним професійним утрудненням, яке він фактично, як правило, не усвідомлює. Успішність підвищення кваліфікації багато в чому залежить від того, наскільки точно визначено професійні труднощі, неконгруентні професійно значущим цінностям і адаптувати до них процес навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.title | ФАКТОРИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНИХ ЦІННОСТЕЙ ПЕДАГОГА В СИСТЕМІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник-182-184.pdf | 600.1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.