Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48468
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолесніков, Андрій-
dc.contributor.authorЧапельський, Я. Р-
dc.date.accessioned2023-10-16T19:18:22Z-
dc.date.available2023-10-16T19:18:22Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКолесніков А., Чапельський Я. Системні особливості окремих видів фінансової розвідки. Актуальні проблеми правознавства, 2022. № 4. С. 64-69uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48468-
dc.description.abstractАктуальність. Умови потенційного значного надходження капіталів у післявоєнний період та високі корупційні ризики в Україні значно актуалізують питання відстеження раціональності і правомірності їх використання на макро- та мікрорівні. Для цього застосовуються різні види фінансової розвідки. Мета. Дослідження особливостей здійснення окремих видів фінансової розвідки. Основні результати. Оскільки в етимологічному змісті моніторингу передбачено безперервне або періодичне спостереження із застосуванням визначених методик, принципів та підходів дослідження, то більш раціонально використовувати категорію «фінансова розвідка», яка передбачає застосування постійно змінюваних інноваційних підходів, що в категорійному змісті виходить за межі моніторингу. Аналіз конкурентоспроможності переважно зорієнтований на отриманні, аналізі та подальшому опрацюванні інформації про конкурентів, їх продукції чи послуги та систему конкуренції загалом. Market Intelligence – інструменти, отримані на основі аналізу конкурентоспроможності та спрямовані на вивчення ринку та конкурентних аспектів маркетингового комплексу 4P. Business Intelligence – це система методів і процесів, які на основі використання сучасних інформа ційних систем і технологій перетворюють множинні інформаційні потоки у форму, зручну для сприйняття і придатну для використання під час обґрунтування управлінських рішень. Економічна розвідка передбачає розуміння потоків фінансових і нефінансових ресурсів у окремих країнах або глобальних організаціях, політики реінвестування та здійснення іноземних інвестицій, а також ресурсів і виробництва. Due diligence – це всебічний детальний аналіз окремого суб’єкта господарювання на основі попере дньо наданої інформації з точки зору правових основ його діяльності, податкового законодавства, управління організаційною структурою та людським капіталом, технологічного потенціалу, а також комерційних і фінансовий. Комерційна розвідка – це процес отримання інформації про бізнес-середовище та конкурентів, отримана з відкритих джерел.uk_UA
dc.relation.ispartofseries;4-
dc.subjectфінансова розвідкаuk_UA
dc.subjectаналіз конкурентоспроможностіuk_UA
dc.subjectmarket intelligenceuk_UA
dc.subjectbusiness intelligenceuk_UA
dc.subjectекономічна розвідкаuk_UA
dc.subjectdue diligenceuk_UA
dc.subjectкомерційна розвідкаuk_UA
dc.titleСистемні особливості окремих видів фінансової розвідкиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1498-3030-1-SM.pdf381.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.