Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48488
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШкіцька, Ірина Юріївна-
dc.date.accessioned2023-10-17T13:27:01Z-
dc.date.available2023-10-17T13:27:01Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationШкіцька, І. Ю. (2021). ОМОВЛЕННЯ НЕВЕРБАЛЬНОГО РЕАГУВАННЯ АДРЕСАТА НА МАНІПУЛЯЦІЮ ПОЗИТИВОМ У ХУДОЖНЬОМУ ДИСКУРСІ. Лінгвістичні дослідження, 2(54), 172-187.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48488-
dc.description.abstractНаукова розвідка присвячена дослідженню засобів омовлення невербальної реакції адресата на застосовану щодо нього маніпулятивну тактику підвищення значущості. Висвітлено труднощі, з якими стикається дослідник, вивчаючи невербальну реакцію на комунікативні стратегії та їх тактики. Показано переваги художнього дискурсу як матеріалу для вивчення невербальної комунікації. Виокремлено й описано три види невербального реагування на маніпулятивну тактику підвищення значущості співрозмовника: позитивне, нейтральне та негативне. Простежено зв’язок між предметом оцінки компліменту-маніпулеми й характером невербального реагування адресата на нього.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectманіпулятивна стратегія позитиву, тактика підвищення значущості співрозмовника, комплімент-маніпулема, невербальна реакція адресата, висловлювання, екстралінгвальні чинники.uk_UA
dc.titleОМОВЛЕННЯ НЕВЕРБАЛЬНОГО РЕАГУВАННЯ АДРЕСАТА НА МАНІПУЛЯЦІЮ ПОЗИТИВОМ У ХУДОЖНЬОМУ ДИСКУРСІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3491-7040-1-SM.pdf174.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.