Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48583
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШтохман, Лілія Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-10-27T11:11:01Z-
dc.date.available2023-10-27T11:11:01Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48583-
dc.descriptionttps://journals.oa.edu.ua/Philology/issue/view/88uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається питання використання перекладу у вивченні іноземної мови. Переклад як діяльність на занятті з вивчення іноземної мови є неоднозначним видом діяльності, з приводу якого точаться дискусії, адже метою сучасного викладання є максимальне виключення її з процесу навчання. І хоча він перешкоджає створенню на занятті іншомовної атмосфери, переклад все ще широко застосовується за багатьма методиками та є засобом ефективного вивчення іноземної мови. Виявлено, що серед переваг його використання є застосування різних прийомів співставлення та виявлення особливостей взаємодії двох мов.uk_UA
dc.publisherНаукові записки національного університету «Острозька академія». Серія Філологічна. Збірник наукових праць Острог: Вид-во НаУОА,uk_UA
dc.titleПЕРЕКЛАД НА ЗАНЯТТЯХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття 1 2021 Переклад на занятті.docx32.9 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.