Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48599
Назва: Системні особливості окремих видів фінансової розвідки
Інші назви: System features of certain types of financial intelligence
Автори: Колесніков, Андрій
Чапельський, Ярослав
Kolesnikov, Andrii
Chapelskyi, Yaroslav
Ключові слова: фінансова розвідка
аналіз конкурентоспроможності
market intelligence
business intelligence
економічна розвідка
due diligence
комерційна розвідка
financial intelligence
analysis of competitiveness
market intelligence
business intelligence
economic intelligence
due diligence
commercial intelligence
Дата публікації: 2022
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Колесніков, А. Системні особливості окремих видів фінансової розвідки [Текст] / Андрій Колесніков, Ярослав Чапельський // Актуальні проблеми правознавства. – 2022. – Вип. 4. – С. 64-69.
Короткий огляд (реферат): Актуальність. Умови потенційного значного надходження капіталів у післявоєнний період та високі корупційні ризики в Україні значно актуалізують питання відстеження раціональності і правомірності їх використання на макро- та мікрорівні. Для цього застосовуються різні види фінансової розвідки. Мета. Дослідження особливостей здійснення окремих видів фінансової розвідки. Основні результати. Оскільки в етимологічному змісті моніторингу передбачено безперервне або періодичне спостереження із застосуванням визначених методик, принципів та підходів дослідження, то більш раціонально використовувати категорію «фінансова розвідка», яка передбачає застосування постійно змінюваних інноваційних підходів, що в категорійному змісті виходить за межі моніторингу. Аналіз конкурентоспроможності переважно зорієнтований на отриманні, аналізі та подальшому опрацюванні інформації про конкурентів, їх продукції чи послуги та систему конкуренції загалом. Market Intelligence – інструменти, отримані на основі аналізу конкурентоспроможності та спрямовані на вивчення ринку та конкурентних аспектів маркетингового комплексу 4P. Business Intelligence – це система методів і процесів, які на основі використання сучасних інформаційних систем і технологій перетворюють множинні інформаційні потоки у форму, зручну для сприйняття і придатну для використання під час обґрунтування управлінських рішень. Економічна розвідка передбачає розуміння потоків фінансових і нефінансових ресурсів у окремих країнах або глобальних організаціях, політики реінвестування та здійснення іноземних інвестицій, а також ресурсів і виробництва. Due diligence – це всебічний детальний аналіз окремого суб’єкта господарювання на основі попередньо наданої інформації з точки зору правових основ його діяльності, податкового законодавства, управління організаційною структурою та людським капіталом, технологічного потенціалу, а також комерційних і фінансовий. Комерційна розвідка – це процес отримання інформації про бізнес-середовище та конкурентів, отримана з відкритих джерел. Relevance. The conditions of potential significant capital inflow in the postwar period and high corruption risks in Ukraine significantly actualize the issue of monitoring the legality and reasonable use at the macro- and micro-level. Various types of financial intelligence are used for this purpose. Aim. The study aims to receive research on the specific features of conducting certain types of financial intelligence. Main results. The etymological meaning of the monitoring determines continuous or follow-up observation with the use of predetermined research methods, principles, and approaches. It is more appropriate to use the category «financial intelligence», which involves the use of constantly changing innovative approaches. In the categorical meaning, that statement goes beyond monitoring per se. Competitiveness analysis is mainly focused on obtaining, analyzing, and further processing information about competitors, their products or services, and the competition system in general. Market Intelligence is the tool obtained on the basis on competitive analysis and aimed at studying the market and competitive aspects of the 4P marketing mix. Business Intelligence is a system of methods and processes that transform multiple information flows into a form that is easy to understand and suitable for use within justifying management decisions. Business intelligence is based on the use of modern information systems and technologies. Economic intelligence involves understanding the flows of financial and non-financial resources in individual countries or global organizations. It also requires an understanding of the policies of foreign investments and reinvestment, as well as resources and production. Due diligence is a comprehensive, detailed analysis of a separate economic entity based on previously provided information from the point of view of the legal basis of its activity, tax legislation, management of organizational structure and human capital, technological potential, as well as commercial and financial. Commercial intelligence is the process of obtaining information about the business environment and competitors acquired from open sources.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48599
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми правознавства 2022 рік Випуск 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колесніков.PDF381.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.