Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49102
Назва: Фінансове консультування та його вплив на зростання суспільного добробуту населення
Автори: Сидор, Ірина Петрівна
Віятик, Ірина Василівна
Ключові слова: добробут населення, фінансове консультування, фінансовий ринок, фінансові послуги, фінансові продукти, фінансова грамотність.
Дата публікації: жов-2021
Видавництво: Світ фінансів
Короткий огляд (реферат): Вступ. Забезпечення зростання добробуту населення передбачає підвищення рівня його фінансової грамотності і фінансової безпеки, зміцнення стабільності фінансової системи країни та конкурентоспроможності вітчизняної економіки, формування довгострокового інвестиційного попиту, становлення та розвиток фінансового ринку. В період економічної нестабільності в Україні загострилася проблема захисту прав споживачів фінансових послуг, включаючи низьку інформованість населення, відсутність кодексу поведінки фінансових установ і недостатній потенціал наглядових органів для випереджаючого моніторингу ситуації в умовах, що склалися. Гостро постало питання щодо забезпечення функціонування інституту фінансових консультантів, які на плат- ній чи безоплатній основах надаватимуть послуги громадянам із підвищення рівня їх фінансової освіченості, вибору оптимального пакету послуг на фінансовому ринку, формуватимуть навички управління власними фінансовими ресурсами. Мета – проаналізувати вплив фінансового консультування на зростання добро- буту населення шляхом визначення рівня фінансової грамотності громадян та використання інструментарію державного стимулювання і сприяння розвитку фінансового консультування в Україні. Результати. Зроблено висновки про те, що використання фінансового консультування для фізичних осіб є особливо актуальним для України, зважаючи на те, що значна частка населення має не тільки поверхові знання про принципи функціонування фінансового ринку та можливості користування фінансовими продуктами та послугами, а й відчуває недовіру до фінансових інститутів. Як результат, однією з основних проблем низького рівня довіри громадян є відсутність достатньої інформації про фінансові інститути. Йдеться, насамперед, про інформування населення щодо повної вартості фінансових продуктів, розміру комісії за надання послуг, правил її стягнення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49102
ISSN: DOI: 10.35774/SF2021.04.088
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сидор + Віятик.pdf523.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.