Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49317
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМогилевська, Ольга-
dc.contributor.authorСлободяник, Анна-
dc.contributor.authorДанилевська-Жугунісова, Ольга-
dc.contributor.authorMogilevska, Olga-
dc.contributor.authorSlobodyanyk, Anna-
dc.contributor.authorDanilevska-Zhugunisova, Olga-
dc.date.accessioned2024-01-23T21:05:25Z-
dc.date.available2024-01-23T21:05:25Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМогилевська О., Слободяник А., Данилевська-Жугунісова О. Ключові аспекти ціноутворення як елемент маркетингової політики підприємства. Економічний аналіз. 2022. Том 32. № 2. С. 140-145.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0259-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49317-
dc.description.abstractЯк цитувати: Могилевська О., Слободяник А., Данилевська-Жугунісова О. Ключові аспекти ціноутворення як елемент маркетингової політики підприємства. Економічний аналіз. 2022. Том 32. № 2. С. 140-145. DOI: 10.35774/econa2022.02.140 Вступ. У статті досліджено основні ключові аспекти ціноутворення на продукцію, що являється головним елементом маркетингової політики підприємства. Авторами закцентовано увагу на тому, що ціноутворення на продукцію переробного підприємства є одним із важливих шляхів використання економічних законів для дальшого розвитку виробництва. Окреслено основні цілі цінової політики на підприємстві, до яких належать: максимізація прибутку підприємства; забезпечення виживання підприємства у ринкових умовах; утримання сегмента ринку, на якому функціонує підприємство. Доведено, що підвищення ціни на продукцію також може призвести до збільшення або зменшення обсягу загального прибутку підприємства, тут все залежить від обґрунтованості цінової політики, аналізу чутливості ринку до цін та, найголовніше, обробки та аналізу інформації щодо ситуації економічного стану в макросередовищі. Адже, при формуванні ефективної цінової політики підприємства мають володіти відповідним інформаційним забезпеченням, враховувати принципи її формування, дотримуватися чинної нормативно-правової бази з державного регулювання цін, здійснювати моніторинг чинників впливу внутрішнього і зовнішнього середовища.Запропоновано алгоритм процесу формування цінової політики на підприємстві, що забезпечить підприємствам зростання обсягу товарообігу, оптимізації витрат обігу та збільшення чистого прибутку. Мета статті – полягає в обґрунтуванні теоретичних аспектів цінової політики та комерційної діяльності підприємств та визначення особливостей формування цінової політики для досягнення високого рівня товарності та рентабельності підприємства. Метод (методологія). У процесі проведення досліджень використовувались системний підхід та наступні методи: монографічний (при дослідженні стану проблеми; для теоретичних узагальнень, опрацювання висновків); теоретичного узагальнення, опису (при дослідженні наукової проблематики з питань ціноутворення продукції підприємства); абстрактно-логічний (для теоретичного узагальнення, формулювання висновків, наведення рекомендацій щодо удосконалення ціноутворення як елемента комерційної діяльності). Результати. В результаті проведеного дослідження отримано елементи наукової новизни, що полягають у наступному: розкрито економічну сутність ціни як інструменту комерційної політики переробного підприємства; розглянуто формування і реалізацію цінової політики підприємства; визначено методи аналізу комерційної діяльності та цінової політики на підприємствах; здійснено характеристику ціноутворення як елемента комерційної діяльності підриємства та перспективи удосконалення його маркетингової діяльності. Відтак, практичне значення одержаних результатів полягає в можливості використання теоретико-методичних розробок та практичних рекомендацій щодо удосконалення ціноутворення як елемента комерційної діяльності. Introduction. The article examines the main key aspects of product pricing, which is the main element of marketing policy of the enterprise. The authors emphasize that pricing for the products of the processing plant is one of the important ways to use economic laws for further development of production. The main goals of the pricing policy at the enterprise are outlined, which include: maximization of the enterprise profit; ensuring the survival of the enterprise in market conditions; maintenance of the market segment in which the company operates. It is proved that raising the price of products can also increase or decrease the total profit of the enterprise, it all depends on the soundness of pricing policy, analysis of market sensitivity to prices and, most importantly, processing and analysis of information on the economic situation in the macro environment. After all, when forming an effective pricing policy, enterprises must have appropriate information support, take into account the principles of its formation, adhere to the current legal framework for state regulation of prices, monitor the factors of internal and external environment. enterprises to increase turnover, optimize turnover costs and increase net profit. The purpose of the article is to substantiate the theoretical aspects of pricing policy and commercial activities of enterprises and determine the features of the formation of pricing policy to achieve a high level of marketability and profitability of the enterprise. Method (methodology). In the process of conducting research, a systematic approach and the following methods were used: monographic (in the study of the problem; for theoretical generalizations, elaboration of conclusions); theoretical generalization, description (in the study of scientific issues on the pricing of enterprise products); abstract-logical (for theoretical generalization, formulation of conclusions, recommendations for improving pricing as an element of commercial activity). Results. As a result of the research, the elements of scientific novelty were obtained, which are as follows: the economic essence of the price as an instrument of commercial policy of the processing enterprise is revealed; the formation and implementation of the pricing policy of the enterprise are considered; methods of analysis of commercial activity and pricing policy at enterprises are determined; the characteristic of pricing as an element of commercial activity of the enterprise and prospects of improvement of its marketing activity is carried out. Therefore, the practical significance of the obtained results lies in the possibility of using theoretical and methodological developments and practical recommendations for improving pricing as an element of commercial activity.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЗахідноукраїнський національний університетuk_UA
dc.subjectцінова політикаuk_UA
dc.subjectціноутворенняuk_UA
dc.subjectмаркетингова політикаuk_UA
dc.subjectpriceuk_UA
dc.subjectcommercial policyuk_UA
dc.subjectpricing policy of the enterpriseuk_UA
dc.subjectcommercial activityuk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.titleКлючові аспекти ціноутворення як елемент маркетингової політики підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeKey aspects of pricing as an element of enterprise marketing policyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Економічний аналіз. 2022 рік. Том 32. № 2.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdf515.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.