Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49380
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПроцишин, Ю. Т.-
dc.date.accessioned2024-02-14T10:50:41Z-
dc.date.available2024-02-14T10:50:41Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПроцишин Ю.Т. Термінологія з маркетингу соціальних мереж (SMM). Тернопіль: ЗУНУ, 2023. 49 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-654-735-7-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49380-
dc.descriptionУ словнику представлено у систематизованому вигляді базова термінологія з дисципліни «Маркетинг соціальних мереж (SMM)». Для студентів закладів вищої освіти. Для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» та інших спеціальностей галузі знань 07 «Управління та адміністрування» для всіх форм навчання першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.uk_UA
dc.subjectМаркетинг соціальних мережuk_UA
dc.titleТермінологія з маркетингу соціальних мереж (SMM)uk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Підручники і навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Словник СММ 2024.pdf1.19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.