Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49382
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Т. М.-
dc.contributor.authorГалько, Л. Р.-
dc.contributor.authorДудар, В.Т.-
dc.contributor.authorІванечко, Н. Р.-
dc.contributor.authorОкрепкий, Р. Б.-
dc.contributor.authorПроцишин, Ю. Т.-
dc.contributor.authorХрупович, С. Є.-
dc.date.accessioned2024-02-14T10:53:54Z-
dc.date.available2024-02-14T10:53:54Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСловник понять і термінів з маркетингу / Борисова Т.М., Галько Л.Р., Дудар В.Т, Іванечко Н.Р., Окрепкий Р.Б., Процишин Ю.Т., Хрупович С.Є. - Тернопіль: ЗУНУ, 2023. 112 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-654-736-4-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49382-
dc.descriptionУ словнику представлено у систематизованому вигляді базова термінологія з дисципліни «Маркетинг», яка може бути корисною при вивченні всього блоку маркетингових дисциплін. Для студентів закладів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» та інших спеціальностей галузі знань 07 «Управління та адміністрування» для всіх форм навчання першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleСловник понять і термінів з маркетингуuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Підручники і навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Словник 2023 – МАРК-2024.pdf1.32 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.