Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49383
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Т. М.-
dc.date.accessioned2024-02-14T10:55:41Z-
dc.date.available2024-02-14T10:55:41Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБорисова Т.М. Словник понять і термінів з Інтернет-маркетингу. Тернопіль: ЗУНУ, 2023. 138 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-654-736-4-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49383-
dc.descriptionУ словнику представлено у систематизованому вигляді базова термінологія з дисципліни «Інтернет-маркетинг», яка може бути корисною при вивченні всього блоку маркетингових дисциплін. Для студентів закладів вищої освіти. Для студентів спеціальностей 075 «Маркетинг» та інших спеціальностей галузі знань 07 «Управління та адміністрування» ступеня вищої освіти «бакалавр».uk_UA
dc.subjectІнтернет-маркетингuk_UA
dc.titleСловник понять і термінів з Інтернет-маркетингуuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Підручники і навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борисова Т. Словник 2023.pdf1.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.