Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50333
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorAdamyk, Viktoriia-
dc.contributor.authorHong, Chen-
dc.contributor.authorАдамик, Вікторія-
dc.contributor.authorХонг, Чун-
dc.date.accessioned2024-05-09T09:52:19Z-
dc.date.available2024-05-09T09:52:19Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationAdamyk, V. Corporate culture in Ukrainian and Chinese institutions of higher education in the context of bilateral relations [Text] / Viktoriia Adamyk, Chen Hong // Вісник економіки. – 2024. – № 1. – C. 180-197.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50333-
dc.description.abstractIntroduction. The corporate culture of a higher education institution plays a significant role in shaping its image and rating, and thus determines the university’s competitiveness on the national and international market of educational services. The purpose of the article is to study the peculiarities and improvement of the corporate culture of higher education institutions in the context of Ukrainian-Chinese cooperation. Research methods. When writing the article, general scientific and special approaches and methods were used, such as systemic and structural-logical approaches, analysis and synthesis, deduction and induction, grouping and systematization, comparative analysis, SWOT analysis and others. The results. The research was conducted on the basis of analyzing the corporate culture in higher education institutions of Ukraine and China and systematizing the results of the study of this issue by scientists from different countries. The corporate culture of the university is interpreted as a set of techniques and rules for its adaptation to the requirements of the external environment and the formation of internal relations between groups of employees that have developed during the existence of the educational institution. There are many types of corporate culture, so they can differ in universities even within the same country. In the process of research, the mutual interest of Ukraine and China in the development of bilateral cooperation in the field of science and education was revealed. That is why it is important not only to adapt the corporate culture to the requirements of the time, but also to use the experience of the partner country and the culture favorable to the development of mutual academic mobility. The article reveals the strengths and weaknesses of the corporate culture of Ukrainian universities, the opportunities and threats of its transformation, and suggests the formation of an organizational culture focused on economic results. The implementation of this idea can be carried out with the help of the creation of scientific project groups at the departments and faculties with the involvement of professors and teaching staff, graduate and master’s students, including foreign ones. Discussion. The proposed innovative measure will contribute to the activation of academic mobility, publication activity and the attraction of grant funds, which in total will significantly motivate scientists and ensure an increase in the university’s income. Further research in this direction using empirical analysis and economic-mathematical methods is necessary. Вступ. Корпоративна культура закладу вищої освіти відіграє значну роль у формуванні його іміджу та рейтингу, а відтак визначає конкурентоспроможність університету на національному та міжнародному ринку освітніх послуг. Мета статті – дослідження особливостей й удосконалення корпоративної культури закладів вищої освіти у контексті українсько-китайської співпраці. Методи дослідження. У процесі написання статті використано загальнонаукові та спеціальні підходи й методи, такі як: системний та структурно-логічний підходи, аналіз і синтез, дедукція й індукція, групування й систематизація, компаративний аналіз, SWOT-аналіз та інші. Результати. Дослідження проводилося на основі аналізування корпоративної культури в закладах вищої освіти України і Китаю та систематизації результатів вивчення даної проблематики вченими з різних країн. Корпоративна культура університету тлумачиться як сукупність прийомів і правил її адаптації до вимог зовнішнього середовища і формування внутрішніх відносин між групами співробітників, що склалися протягом функціонування освітнього закладу. Відомо чимало видів корпоративної культури, відтак вони можуть різнитися в університетах навіть у межах однієї країни. У процесі дослідження виявлено взаємну зацікавленість України і Китаю у розвитку двосторонньої співпраці у галузі науки й освіти. Саме тому важливо не лише адаптовувати корпоративну культуру до вимог часу, а й використовувати досвід країни-партнера та культуру, сприятливу для розвитку взаємної академічної мобільності. У статті виявлено сильні і слабкі сторони корпоративної культури українських університетів, можливості й загрози її трансформації та запропоновано формування оргкультури, орієнтованої на економічних результат. Реалізацію цієї ідеї можливо здійснити за допомогою створення на кафедрах та факультетах науково-проектних груп із залученням професорсько-викладацького складу, аспірантів і студентів магістратури, в т. ч. іноземних. Перспективи. Запропонований інноваційний захід сприятиме активізації академічної мобільності, публікаційної активності та приваблення грантових коштів, що в сукупності суттєво мотивуватиме науковців і забезпечить збільшення доходів університету. Необхідні подальші дослідження у цьому напрямку з використанням емпіричного аналізу та економіко-математичних методів.uk_UA
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.subjectcorporate culture of universityuk_UA
dc.subjectUkrainian - China relationsuk_UA
dc.subjectcooperation in the field of higher educationuk_UA
dc.subjectcorporate culture focused on economic resultsuk_UA
dc.subjectscientific project groupuk_UA
dc.subjectкорпоративна культура університетуuk_UA
dc.subjectукраїнсько-китайські відносиниuk_UA
dc.subjectспівробітництво у сфері вищої освітиuk_UA
dc.subjectкорпоративна культураuk_UA
dc.subjectорієнтована на економічний результатuk_UA
dc.subjectнауково-проєктна групаuk_UA
dc.titleCorporate culture in Ukrainian and Chinese institutions of higher education in the context of bilateral relationsuk_UA
dc.title.alternativeКорпоративна культура в українських і китайських закладах вищої освіти у контексті двосторонніх відносинuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник економіки 2024 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Адамик.PDF1.69 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.