Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50550
Назва: Механізм формування брендингу як інструменту підвищення конкурентоспроможності територіальної громади
Автори: Барабаш, Віталій Олегович
Ключові слова: брендинг
конкурентоспроможність
територіальна громада
Дата публікації: 2023
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Барабаш, В. О. Механізм формування брендингу як інструменту підвищення конкурентоспроможності територіальної громади : кваліфікаційна робота : спец. 281 – публічне управління та адміністрування освітньо-професійна програма – публічне управління та адміністрування / Віталій Олегович Барабаш ; наук. керівник доц. О. П. Дудкіна. Тернопіль : ЗУНУ, 2023. 53 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота Механізм формування брендингу як інструменту підвищення конкурентоспроможності територіальної громади.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50550
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Барабаш В. ДСПУАзм-21.pdf3.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.