Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50950
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBoryk, Alla-
dc.contributor.authorMyhal, Oksana-
dc.date.accessioned2024-06-21T08:37:19Z-
dc.date.available2024-06-21T08:37:19Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationBoryk, A. The importance of the omnichannel marketing strategy for the business [Текст] / Alla Boryk, Oksana Myhal // Інноваційні процеси економічного та соціально-культурного розвитку: вітчизняний та зарубіжний досвід : тези доп. ХVIІ Міжнар. наук.-практ. конф. молод. учених і студ. [Тернопіль, 27-28 берез. 2024 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2024. – С. 210-212.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50950-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleThe importance of the omnichannel marketing strategy for the businessuk_UA
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ЕКОНОМІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНО- КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ: ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Alla Boryk.pdf286.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.