Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50952
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMayovetsky, Ihor-
dc.date.accessioned2024-06-21T08:42:23Z-
dc.date.available2024-06-21T08:42:23Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationMayovetsky, I. Image management as an element of forming the company's reputation on the external market [Текст] / Ihor Mayovetsky // Інноваційні процеси економічного та соціально-культурного розвитку: вітчизняний та зарубіжний досвід : тези доп. ХVIІ Міжнар. наук.-практ. конф. молод. учених і студ. [Тернопіль, 27-28 берез. 2024 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2024. – С. 214-215.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/50952-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleImage management as an element of forming the company's reputation on the external marketuk_UA
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ЕКОНОМІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНО- КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ: ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ihor Mayovetsky.pdf299.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.