Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51011
Назва: Адаптація і трансформація ролей маркетингового персоналу під впливом диджиталізації
Інші назви: Adaptation and transformation of marketing personnel roles under the influence of digitalization
Автори: Кобець, Дмитро
Волянська-Савчук, Леся
Kobets, Dmytro
Volianska-Savchuk, Lesia
Ключові слова: диджиталізація маркетингу
трансформація ролей маркетолога
адаптація маркетологів
маркетолог вищої ланки
маркетингова стратегія
навички маркетолога
цифрові технології в маркетингу
digitalization of marketing
transformation of marketer's roles
adaptation of marketers
senior marketer
marketing strategy
marketer's skills
digital technologies in marketing
Дата публікації: 2023
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Кобець, Д. Адаптація і трансформація ролей маркетингового персоналу під впливом диджиталізації [Текст] / Дмитро Кобець, Леся Волянська-Савчук // Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. - 2023. - Вип. 28. - С. 124-132.
Короткий огляд (реферат): Вступ. Актуальність тематики дослідження визначена глобальними трансформаціями у сфері маркетингу, що відбуваються під впливом бурхливого розвитку та впровадження технологій диджиталізації. Це кардинально змінює умови, зміст і характер праці фахівців з маркетингу, визначаючи принципово нові завдання аналітичного та комунікаційного плану. Проте донині відсутні ґрунтовні дослідження щодо специфіки адаптації маркетологів до оновлених реалій диджитальної епохи та особливостей трансформації їхніх професійних ролей. Відповідно обрана для аналізу проблематика є надзвичайно актуальною. Мета. На основі систематизації наукових поглядів та авторської інтерпретації виокремити головні виклики, що постали перед маркетологами в умовах цифровізації бізнесу; окреслити необхідні адаптаційні заходи; охарактеризувати трансформацію професійних ролей маркетолога вищої ланки як фахівця, який відповідає за розробку маркетингової стратегії. Методи. Для реалізації визначеної мети застосовано комплекс загальнонаукових методів пізнання, що забезпечило системність і логічну несуперечливість наведених висновків. Результати. Обґрунтовано, що в умовах всеосяжної цифровізації роль маркетолога трансформується у напрямі посилення його аналітичної та прогностичної функцій. Доведено, що перед маркетологами постають фундаментальні виклики, пов'язані зі стрімким зростанням обсягів даних, необхідністю оволодіння новими методами їхнього опрацювання, формуванням нових комунікативних практик зі споживачами та персоналом. Встановлено, що на тлі диджиталізації трансформуються професійні ролі маркетолога вищої ланки, який набуває нових функцій аналізатора креативних ідей, оцінювача бізнес- перспектив, гаранта іміджу компанії, консультанта і коуча з питань ефективних комунікацій, що потребує від нього опанування низки soft- і hard- навичок, а також адаптації до сучасного цифрового середовища. Висновки. Отримані результати свідчать про доцільність розробки практичних рекомендацій щодо формування адаптивних моделей маркетингової діяльності на тлі цифрових трансформацій, що може бути напрямком подальших досліджень. Introduction. The relevance of the research topic is defined by the global transformations in the marketing sphere that are happening under the influence of the rapid development and implementation of digitalization technologies. This fundamentally changes the conditions, content and nature of marketing specialists' work, determining completely new analytical and communication challenges. However, currently there is a lack of comprehensive developments regarding the specifics of marketers' adaptation to the updated realities of the digital age and the features of the transformation of their professional roles. So the chosen issue for analysis is extremely relevant. Goal. To identify key challenges facing marketers in the context of digitalization of business based on the systematization of scientific views and the author's interpretation; to outline necessary adaptation measures; characterize the transformation of the professional roles of a senior marketer as a specialist responsible for developing a marketing strategy. Methods. To achieve this goal, a set of general scientific methods of cognition was used, which ensured the consistency and logical consistency of the conclusions. Results. It is proved that in an era of pervasive digitalization, the role of a marketer is transformed towards strengthening his analytical and prognostic functions. It is proved that marketers face fundamental challenges associated with a sharp increase in data volumes, the need to master new methods of processing them, the formation of new communication practices with consumers and staff. It is established that against the background of digitalization the professional roles of a senior marketer are being transformed, who takes on new functions as an analyzer of creative ideas, an assessor of business prospects, a guarantor of the company's image, a consultant and coach on effective communications, which requires him to master a number of soft and hard skills, as well as adaptation to the modern digital environment. Conclusions. The results indicate the expediency of developing practical recommendations for the formation of adaptive marketing models against the background of digital transformations, which could become an area for further research.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51011
Розташовується у зібраннях:Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України Випуск 28 2023 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КОБЕЦЬ.PDF1.61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.