Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51044
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСіддхарт-
dc.contributor.authorСохацька, Олена-
dc.date.accessioned2024-06-28T07:06:01Z-
dc.date.available2024-06-28T07:06:01Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСіддхарт Еволюція ціннісних мотивів споживання в пострадянських країнах: приклад України [Текст] / Сіддхарт, Олена Сохацька // Журнал європейської економіки. – 2022. – Т. 21, № 1. – С. 70-82.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51044-
dc.description.abstractРозглянуто еволюцію споживання домогосподарств в Україні для вивчення змін у поведінці споживачів. Мета дослідження – проаналізувати моделі споживчої поведінки в Україні та їх історичного коріння, що дасть змогу краще розуміти фактори, що обумовлюють споживчу поведінку українців, допоможе українським компаніям спрогнозувати її майбутні зміни та розробити механізми й інструменти для управління споживчою поведінкою. Результати дослідження показують, що радянські споживчі звички все ще впливають на моделі споживчої поведінки українців. Навіть молоде покоління, яке ніколи не стикалося з радянською системою, певною мірою зазнає впливу її моделей споживання. Після розпаду СРСР Україна перейняла моделі споживчої поведінки із заходу, насамперед споживацтво та невід’ємний захист споживачів, а також недавню боротьбу з надмірним споживанням. Водночас ще один світовий тренд споживання – креативний консюмеризм – активно переймається українцями, зокрема тому, що такі форми поведінки успадковані від радянського суспільства. Сучасні технології, а також криза COVID-19 впливають на моделі поведінки споживачів в Україні, насамперед через зростання ролі онлайн-технологій у прийнятті споживачем рішень, під час та після здійснення покупки.uk_UA
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.subjectдіджиталізаціяuk_UA
dc.subjectфінансовий ринокuk_UA
dc.subjectфінансові центриuk_UA
dc.subjectфінтехuk_UA
dc.subjectцифрова економікаuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectцифровий ринокuk_UA
dc.titleЕволюція ціннісних мотивів споживання в пострадянських країнах: приклад Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 21 (№1) Березень 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СІДДХАРТ.PDF369.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.