Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51438
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛяшенко, Вячеслав-
dc.contributor.authorХаустова, Вікторія-
dc.contributor.authorТрушкіна, Наталія-
dc.date.accessioned2024-07-09T06:53:14Z-
dc.date.available2024-07-09T06:53:14Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛяшенко, В. Транскордонний транспортно-логістичний кластер як інструмент просторового розвитку України та Польщі: інституційні засади [Текст] / Вячеслав Ляшенко, Вікторія Хаустова, Наталія Трушкіна // Журнал європейської економіки. – 2022. – Т. 21, № 4. – С. 512-531.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51438-
dc.description.abstractУ воєнний і післявоєнний період першочерговим напрямом вітчизняної економіки має бути активізація транскордонної співпраці прикордонних регіонів України та Польщі. Це обумовлено насамперед виникненням значних проблем організації міжнародної логістичної діяльності у структурі зовнішньої торгівлі через блокування морських портів. Запропоновано комплексний підхід до оцінювання ефективності організації міжнародної логістичної діяльності в Польщі та Україні, який базується на застосуванні комплексу показників, що характеризують сучасний стан функціонування транспортно-логістичної системи з точки зору відповідного інфраструктурного забезпечення. До таких показників належать: індекс ефективності логістики (ефективність роботи митниці, якість інфраструктури, організація міжнародних вантажоперевезень, компетентність і якість логістичних послуг, відстежування і своєчасність постачань); витрати на організацію логістичної діяльності; доходи 3PL сектору; експорт товарів; імпорт товарів; експорт транспортних послуг; імпорт транспортних послуг; сальдо експортно-імпортних операцій; коефіцієнт покриття експорту імпортом; обсяги перевезення вантажів різними видами транспорту; вантажообіг різних видів транспорту; обсяг прямих інвестицій з України в економіці Польщі; обсяг прямих інвестицій з Польщі в економіці України. На підставі отриманих результатів проведеної діагностики виявлено основні бар’єри, що гальмують ефективну організацію зовнішньоекономічної логістичної діяльності у структурі зовнішньої торгівлі України і Польщі. Для відновлення національної економіки України доцільно формувати гнучку логістичну систему, яка мала би змогу швидко реагувати на зовнішні загрози та адаптуватися до них. Для цього необхідно: спрямовувати спільні зусилля представників урядової, підприємницької, наукової, освітньої, громадської, міжнародної спільноти задля подолання викликів, які виникають в умовах війни; переорієнтовувати логістичну інфраструктуру; змінювати напрямки усіх експортних потоків від південних портів до західних сухопутних портів; створити належні інституційні засади формування транскордонного транспортно-логістичного кластера як інструменту просторового розвитку України і Польщі.uk_UA
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.subjectрегіональна економікаuk_UA
dc.subjectтранскордонна співпрацяuk_UA
dc.subjectтранспортна логістикаuk_UA
dc.subjectтранспортно-логістична системаuk_UA
dc.subjectіндекс ефективності логістикиuk_UA
dc.subjectвитрати на логістичну діяльністьuk_UA
dc.subjectдохід 3PL секторуuk_UA
dc.subjectпоказники розвитку зовнішньої торгівліuk_UA
dc.subjectлогістичні бар’єриuk_UA
dc.subjectвоєнний станuk_UA
dc.subjectінфраструктурне забезпеченняuk_UA
dc.subjectтранспортно-логістичний кластерuk_UA
dc.subjectінституційні засадиuk_UA
dc.subjectпартнерські програми економічної співпраціuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.titleТранскордонний транспортно-логістичний кластер як інструмент просторового розвитку України та Польщі: інституційні засадиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 21 (№4) Грудень 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЛЯШЕНКО.PDF302.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.