Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51731
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГавінська, Тетяна Ігорівна-
dc.date.accessioned2024-07-12T10:21:53Z-
dc.date.available2024-07-12T10:21:53Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51731-
dc.descriptionКурсова робота Вплив соціальних медіа на ефективність маркетингових кампанійuk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.titleВплив соціальних медіа на ефективність маркетингових кампанійuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гавінська Т.І.docx1.86 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.