Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51737
Назва: Формування бренду як складової конкурентоспроможності підприємства
Автори: Кінаш, Христина
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Опис: Курсова робота Формування бренду як складової конкурентоспроможності підприємства
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51737
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кінаш Х.В.docx1.38 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.