Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51742
Назва: Адаптація маркетингової стратегії компанії Xiaomi до сучасних викликів
Автори: Нічишин, Вікторія
Дата публікації: 2024
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Короткий огляд (реферат): Курсова робота Адаптація маркетингової стратегії компанії Xiaomi до сучасних викликів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51742
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нічишин В.В.docx1.41 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.