Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52211
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуцик, Соломія-
dc.date.accessioned2024-10-07T06:49:05Z-
dc.date.available2024-10-07T06:49:05Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКуцик, С. Відеомаркетинг як один з векторів розвитку цифрового маркетингу [Текст] / Соломія Куцик // Нейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг: проблеми та перспективи : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. студ., аспірантів та молод. вчених [Тернопіль, 23-24 трав. 2024 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2024. – С. 159-161.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52211-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleВідеомаркетинг як один з векторів розвитку цифрового маркетингуuk_UA
Розташовується у зібраннях:НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Куцик Соломія (159-161).pdf297.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.