Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52213
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLetunovska, Nataliia-
dc.contributor.authorLytvynenko, Daria-
dc.contributor.authorKryvych, Yana-
dc.date.accessioned2024-10-07T07:02:39Z-
dc.date.available2024-10-07T07:02:39Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationLetunovska, N. Investigating consumer food behavior under the influence of video advertising [Текст] / Nataliia Letunovska, Daria Lytvynenko, Yana Kryvych // Нейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг: проблеми та перспективи : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. студ., аспірантів та молод. вчених [Тернопіль, 23-24 трав. 2024 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2024. – С. 164-167.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52213-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleInvestigating consumer food behavior under the influence of video advertisinguk_UA
Розташовується у зібраннях:НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nataliia Letunovska.pdf163.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.