Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52225
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМихалевська, Вікторія-
dc.date.accessioned2024-10-07T09:06:33Z-
dc.date.available2024-10-07T09:06:33Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМихалевська, В. Мотиваційний конфлікт і ранжування потреб споживача [Текст] / Вікторія Михалевська // Нейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг: проблеми та перспективи : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. студ., аспірантів та молод. вчених [Тернопіль, 23-24 трав. 2024 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2024. – С. 196-198.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52225-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleМотиваційний конфлікт і ранжування потреб споживачаuk_UA
Розташовується у зібраннях:НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Михалевська Вікторія.pdf293.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.